Procedura reklamacji produktu:
Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:
- Napisz do nas na maila (biuro@korzawood.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.
- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
- Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- W przypadku reklamacji produktów wysłanych za granicę, warunki zwrotu ustalimy indywidualnie, podczas korespondencji z Tobą.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności na wskazane przez Ciebie konto.
Zasady zwrotu:
- Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Korza Wood.
- Przed upływem tego terminu wyślij do nas zakupiony wcześniej towar lub poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: biuro@korzawood.pl, a następnie odeślij zakupiony wcześniej towar.
- Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś go od Korza Wood, z nieodciętymi metkami, pozbawiony zabrudzeń w nieuszkodzonym opakowaniu ( drewniane opakowanie/pudełko Korza Wood stanowi integralną część produktu ).
- W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.
- Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru, a także jeśli wybrałeś opcję płatnej dostawy ze sklepu na Twój adres – koszty przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Korza Wood).
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.